Returnering og Refundering

En annullering, ændring eller tilføjelse til din ordre er effektueret, så snart du har modtaget en bekræftelse på dette via e-mail eller telefon. Hvis dette ikke er tilfældet, vil ordren blive sendt, som den oprindeligt blev placeret. Eventuelle returomkostninger eller forsendelsesomkostninger for en ny ordre vil derfor blive afholdt af vores kunde.

Hvis du ikke er tilfreds med den bestilling, du har modtaget, eller hvis du har modtaget en defekt vare, vil vi selvfølgelig gerne løse det!

Bemærk, at alle erhvervskøb er udelukket fra fortrydelsesretten.

Der er 2 typer returneringer:

  1. Returret inden for 30 dage.
  2. Retur på grund af defekt/forkert produkt.

 

1: Betingelser for fortrydelsesret inden for 30 dage


Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, kan du returnere produkterne uden at angive nogen grund og uden betingelser. Hvis du gør brug af din fortrydelsesret, skal produktet returneres til forhandleren med alt tilbehør og - hvis det er nogenlunde muligt - i original stand og emballage. For at din returnering kan blive behandlet hurtigst muligt, beder vi dig om at give os besked om returneringen ved hjælp af den online returformular på vores hjemmeside. Hvis du foretrækker ikke at bruge den, er det helt i orden.


Du har ret til at annullere din bestilling op til 30 dage efter modtagelsen uden at angive nogen grund. Efter afbestilling har du yderligere 14 dage til at returnere dit produkt. De direkte omkostninger ved returnering af produkterne skal du selv stå for. Returnering sker altid på egen risiko, også selvom der er problemer med fragtmanden.


Bemærkninger:
    • Der må ikke være tegn på skade som følge af brug, hverken på produktet eller emballagen.
    • Det gælder ikke et tilpasset produkt, f.eks. produkter, der er trykt eller redigeret specifikt til kunden.

Refundering

Hvis de returnerede produkter opfylder ovenstående betingelser, refunderer vi hele bestillingen, inklusiv eventuelle forsendelsesomkostninger, til din bank, kreditkort eller PayPal-konto 14 dage efter modtagelse af fortrydelsesbegæringen. Du modtager en kreditnota i en e-mail. Hvis det/de returnerede produkt(er) ikke opfylder vores returbetingelser, refunderes købsbeløbet ikke, og vi kontakter dig herom.

2: Returnering på grund af defekt/forkert produkt

Er dine bestilte varer defekte, beskadigede eller forkert leveret? Så løser vi det for dig hurtigst muligt! Giv os besked om din returnering ved hjælp af vores returportal, og angiv klart og tydeligt, hvad der er galt. Vedhæft eventuelt et billede, så vi tydeligt kan se, hvad der er galt.

Efter registreringen vil vi straks gå i gang med at vurdere din anmodning, og holde dig underrettet.

Dartshopper Returportal

Du kan bruge Dartshopper Returportalen til at returnere din bestilling med DPD til en reduceret pris.


Trin 1: Gå til vores Returportal (klik her) og log ind med dit ordrenummer (ORDDK)+ postnummer.
Trin 2: Følg alle trinene, indtil du modtager en returlabel.
Trin 3: Sørg for, at returvaren er godt pakket, at produktet er i sin originale emballage, og sæt den førnævnte returlabel på pakken, og aflever den til et DPD-modtagelsessted.
Trin 4: Når vi har modtaget returforsendelsen, sørger vi for, at købsbeløbet refunderes til kontoen inden for 14 dage.

*Vi råder dig til at returnere produktet i den originale emballage. Denne emballage beskytter produktet under transport, så det kan nå frem til os i ubeskadiget tilstand.